вівторок, 10 червня 2014 р.

Тато, мама, я - вся наша сім"я.

       
         "Тато,мама, я - вся наша сім"я"

                                    Родина, рід... Які слова святі!
                                    Вони потрібні кожному в житті.
                                    Бо всі ми з вами ніжні гілочки, 
                                    На дереві, що вже стоїть віки.
                                    Це дерево наш славний родовід,
                                    Це батько.Мати, прадід твій і дід...

       Родина... Сім"я – це найдорожче для кожної людини. Усі ми добре знаємо, що людина сильна тоді, коли вона не одинока, коли її є кому підтримати, коли в неї є сім"я, бо сім"я це наша опора, це той причал, до якого пристаєш, ховаючись від бід та незгод, де знаходиш спокій і затишок.

       До Міжнародного дня сім"і -18 травня в бібліотеці села було проведено свято «Тато, мама, я – вся наша сім"я». Свято проводилось в рамках реалізації проекту «Майбутнє варто планувати». 







 У виконанні  маленьких користувачів бібліотеки  Цинканич Альбіни, Бобрик Віталіни, Ціпар Дани, Бендзо Ангеліни, Кевпанич Анюти, Голубка Насті, Вацьо Валентина, Бобрик Юлії, Вацьо Аліни звучали привітання батькам та всім присутнім на нашому святі.  




1 коментар: